جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است
سرخط خبرها

انصارالله: ما کشتی‌های اسرائیلی را هدف می‌گیریم | سایر کشورها خودشان را قربانی آمریکا نکنند

  • کد خبر: ۲۰۷۵۴۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
انصارالله: ما کشتی‌های اسرائیلی را هدف می‌گیریم | سایر کشورها خودشان را قربانی آمریکا نکنند
سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن از همه کشورها خواست که خود را قربانی فریبکاری آمریکا نکنند و تأکید کرد که واشنگتن نباید از مسئولیت خود در قبال توقف حمله به غزه شانه خالی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که این کشور، در حمایت از ملت فلسطین، کشتیهای اسرائیلی یا کشتیهای عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد تا اسرائیل به حملات خود به غزه پایان دهند.

عبدالسلام از همه کشورها خواست که خود را قربانی فریبکاری آمریکا نکنند و تأکید کرد که واشنگتن هم باید از مسئولیت خود در قبال توقف حمله به غزه شانه خالی نکند.

‏وی در پایان گفت که یمن بر اساس اصل حق دفاع از خود، اجازه نخواهد داد حاکمیتش نقض شود و در برابر هر گونه تجاوزی، دست بسته باقی نخواهد ماند.

‏ مکس بلومنتال روزنامه نگار آمریکایی هم اخیرا ضمن تمجید از اقدامات انصارالله، تأکید کرد: کاری که انصارالله انجام می‌دهد را اخلاقی‌ترین مداخله نظامی در طول عمرم نامیده‌ام. چیزی که حوثی‌ها به دنبال انجام آن هستند، اعمال فشار اقتصادی بر اسرائیل برای متوقف‌کردن نسل‎کشی در غزه است.

وی همچنین گفت: تنها کاری که آن‎ها باید انجام دهند این است که آتش‎بس در غزه را آغاز کنند و سپس کشتیرانی در دریای‎سرخ به حالت عادی باز خواهد گشت. بایدن به دلیل نقض قانون‎اساسی با اعلام جنگ علیه یمن باید استیضاح شود. او باید در یک دادگاه بین‌المللی به جرم نسل‌کشی در کنار آنتونی بلینکن متهم شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->